sobota, 13 października 2012

Salon Jesień 2012

Dziś trochę nie typowy wpis...ale chciałam poinformowac wszystkie dziewczyny z Warszawy i okolic, że w ten weekend na hali Expo, przy ul. Prądzyńskiego odbywają się międzynarodowe targi kosmetyczne Salon Jesień 2012.

 
 
Myślę, że warto pójść i zobaczyć co się tam będzie działo :)
 
Ja nigdy nie byłam na rzadnej edycji Salonu, ale za to pracując jako hostessa, czasem modelka miałam okazję bywać na innych targach kosmetycznych i muszę powiedzieć, że zawsze wychodziłam obładowana ;p
 
Zazwyczaj naprawdę można się dowiedzieć ciekawych rzeczy, jakiś nowinek, wypróbować kosmetyków, kupic produkty w bardzo okazyjnych cenach :)  zobaczyć mistrzostwa np. w makijażu i wiele innych. Ja uwielbiam wykłady o pielęgnacji. Czasem jak np. na targach Beauty można skorzystać z różnych zabiegów - zrobić hennę, wyregulować brwi, zrobić manicure, zrelaksować się podczas masażu.
Nie wiem czy będzie tak również na tych targach...ale zaryzykuję :)
 
Po więcej informacji odsyłam Was do strony kongresu www.salon-jesien.pl
 
Napewno interesuje Was cena biletu, mnie też :)
Trochę mi zajęło zanim znalazłam takową informację i mój koszt to 10zł (zniżka studencka)
więcej informacji o cenach TU

Ktoś się wybiera? Ja dziś nie dam rady, ale jutro mam zamiar :)
Lubicie wogóle takie eventy?


P.S. Czy chcecie, żebym w przyszłości informowała o takich targach/kongresach/spotkaniach? Warszawa, czy może cała Polska?


buziaki :*
lewinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do pisania komentarzy i dziękuje za wszystke już pozostawione ;) Wszelkie uwagi będą bardzo pomocne!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...