poniedziałek, 1 października 2012

Tydzień w dzień vol. 2

...czyli mój tygodniowy rachunek sumienia

 
25 września
Alterra, szampon biotyna i kofeina
 
maska BingoSpa z glinką Ghassoul, 15min pod czepek i ręcznik
 
Green Pharmacy, eliksir ziołowy
 
Gliss Kur, ekspresowa odżywka regenerująca - włosy długie o rozdwajających się końcówkach
 
włosy sypkie, miękkie i lśniące
 
 
26  września
Biovax, intensywnie regenerujący szampon [włosy ze skłonnością do wypadania]
 
Biovax, intensywnie regenerująca maska [włosy ze skłonnością do wypadania] na 3 godz.
 
Biovax, jedwab w płynie (końcówki)
 
Gliss Kur, ekspresowa odżywka regenerująca -włosy długie o rozdwajających się końcówkach
 
włosy obciążone, suche, twarde, sztywne i nie do ułożenia :(
 
27 września
Alterra, szampon biotyna i kofeina
maska BingoSpa z glinką Ghassoul nałożona na 15 min pod czepek i ręcznik
Green Pharmacy, eliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych
Kerastase, Soin Densitive GL
L'biotica Biovax, serum wzmacniające A+E (na odstające babyhair)
 
lśniące, odżywione, gładkie
 

 28 września
szampon Green Pharmacy do włosów normalnych i przetłuszczających się [nagietek lekarski]
balsam Green Pharmacy przeciw wypadaniu [olejek łopianowy] (ok. 15min)
eliksir ziołowy Green Pharmacy do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych
odżywka ekspresowa w piance Gliss Kur (tylko na końcówki włosów)
 
włosy lśniące, miłe w dotyku, sypkie i miękkie
 
 
Włosy z piątku 28 września:

 
 
 
Muszę Wam powiedzieć, że jestem niesłychanie z siebie dumna, bo...w tym tygodniu nie używałam suszarki :)


P.S. Wiem, że jest już październik a ja nie zaktualizowałam swoich włosów ani nie dodałam denka. Jedyne co mogę powiedzieć na swoją obronę to, to że mam trochę zawirowań uczelniano-pracowych.
Obiecuję Poprawę :)
Najprawdopodobniej jutro denko + aktualizacja

P.S. 2.
Zapomniałabym Wam się pochwalić :) Od dziś z pani licencjat pedagogiki przeistaczam się w przyszłą panią magister politologi :))
Pedagogika i politologia...no cóż mają wspólne "p" na początku ;) zobaczymy co jeszcze...

 
buziaki :*
lewinka

2 komentarze:

Zapraszam do pisania komentarzy i dziękuje za wszystke już pozostawione ;) Wszelkie uwagi będą bardzo pomocne!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...