czwartek, 27 września 2012

Nici z postanowienia + sukienka

Cześć wszystkim :)

Kto lubi niespodzianki? A któż ich nie lubi?! :) Ja uwielbiam..ale do sedna ;p
Dziś wybrałam się do Złotych Tarasów, żeby kupic spodnie i...tylko spodnie! Obiecywałam sobie, że nawet nie spojrzę na żaden kosmetyk i jak można z góry zakładac, obietnicy nie spełniłam ;) Nie żeby specjalnie...ale zwyczajnie przez przypadek. Po wejściu do Złotych, pewnym krokiem udałam się w stronę Zary, aż tu nagle między H&M i Orsay'em, wyłania się on...nowiuśki, pachnący,dziś otwarty sklep amerykańskiej marki Bath&Body Works...weszłam...przepadłam!! :)


Jest to amerykańska marka, stworzona w 1990 roku w New Albany w stanie Ohio.
 
Stawiamy na innowacyjność, jakość i skuteczność. Inspiruje nas moda i natura i jesteśmy całkowicie oddani zapachom.

Przez ostatnie 10 lat odmieniliśmy przemysł kosmetyczny – dzięki naszym pachnącym, aromatycznym produktom pielęgnacyjnym.

Uwielbiamy i troszczymy się o Naszych Klientów! Pomagamy odnaleźć i wybrać piękne zapachy, które najlepiej pasują do Twojej osobowości i Twojego domu.
 
Przez ostatnią dekadę B&BW odmieniła przemysł kosmetyczny wprowadzeniem pachnących, aromatycznych produktów takich jak żele pod prysznic, balsamy, świeczki i akcesoria, skupiając się na tworzeniu i oferowaniu najlepszych produktów czerpiących inspirację z natury.
 
Ja też dałam się skusić na te aromatyczne rozkosze :)

 

 
Dałam się skusić na:
krem do ciała
 
balsam do ciała
 
błyszczyk do ust, który bezapelacyjnie podbił moje serce zapachem - wanilii i mięty :)
 
Personel bardzo pomocny (ale nie nachalny!), wystrój sklepu piękny i dobrze zorganizowany (wszystko jest po segregowane), a przy kasie miła niespodzianka :) Przy zakupie kremu do ciała, balsam (nie musi byc z tej samej linii zapachowej - ja specjalnie wybrałam inny) dostajemy gratis. Ponadto wszystkie błyszczyki (a jest ich całe mnóstwo) przecenione są na 16zł. Reasumując zamiast zostawić w sklepie 89zł, zostawiłam 45 :)
 
Ja napewno jeszcze tam wrócę!
 
Sklep nie posiada polskiej strony internetowej, ale ma amerykańską >>KLIK<<
a także polskiego facebooka >>KLIK<<
 
 
 
Znacie tą markę? Jesteście zadowolone? A może któraś z Was była też tam dzisiaj?
 
buziaki :*
lewinka
 
 
P.S. Pokazywałam Wam ostatnio moje zakupy  , a w nich tą sukienkę
 

 
 
 
Wczoraj dostałam identyczną..niestety tej nie mogę oddac bo nie ma paragonu, a z mojej zerwałam metki, więc jeżeli któraś z Was chciałaby takową zakupić to zapraszam :)
 
Cena wywoławcza 100zł
Jest to sukienka marki New Look,
rozmiar M
kolor -czerwień
sukienka jest nowa z metkami
cena regularna 119zł (więc zawsze 19 zostaje na...no właśnie...jutro przeceny w Rossmannie :) )
Przesyłka na mój koszt, możliwy odbiór osobisty na terenie Warszawy.
 
Wszystkie zainteresowane proszę o wiadomość na





1 komentarz:

Zapraszam do pisania komentarzy i dziękuje za wszystke już pozostawione ;) Wszelkie uwagi będą bardzo pomocne!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...