wtorek, 30 października 2012

Tydzień w dzień vol. 6

...czyli mój tygodniowy rachunek sumienia
 
 
 
Na wstępie chciałam Was bardzo przeprosić, że poniedziałkowy post, pojawia się dopiero dziś, tj. we wtorek. Niestety nie mogłam nic zrobić...blogger konsekwentnie odrzucał moje logowanie :( Szczerze mówiąc przestraszyłam się i to bardzo, bo nie miałam zapisanej kopii bloga ! :( Całe szczęście już wszystko działa..ufff :) Moja rada dla Was: Kochane róbcie kopie bloga, to zaoszczędzi Wam nerwów :)
 
 
 
Ale wracając do pielęgnacji...

 
23 października

Alterra, szampon biotyna i kofeina 

maska BingoSpa z glinką Ghassoul nałożona na 30 min pod czepek i ręcznik  

Green Pharmacy, eliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych
 
Kerastase, Soin Densitive GL



lśniące, odżywione, gładkie


24 października
kremowanie włosów kremem Isana 

szampon Babydream

odżywka bananowa The Body Shop

włosy miękkie, lśniące i...cudnie pachną :)

 25 października

olejek arganowy 

Alterra, szampon biotyna i kofeina 

odżywka bananowa The Body Shop
 
eliksir ziołowy Green Pharmacy do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych 

Kerastase, Soin Densitive GL

włosy lśniące, miłe w dotyku, sypkie i miękkie, zapach :)

26 października
Alterra, szampon biotyna i kofeina
 
bananowa odżywka The Body Shop 
 
Green Pharmacy, eliksir ziołowy

Gliss Kur, ekspresowa odżywka regenerująca - włosy długie o rozdwajających się końcówkach


włosy sypkie, miękkie, puszyste i ten zapach!!!! :)
 
 
28 października

kremowanie włosów kremem Isana
 
Alterra, szampon biotyna i kofeina
 
odżywka bananowa The Body Shop
 
eliksir ziołowy Green Pharmacy do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych
 
Kerastase, Soin Densitive GL

włosy lśniące, mięciutkie i powoli uzależniam się od zapachu:) 
 
 
Oprócz tego codziennie zażywałam suplementy (wciąż Humavit i BioGarden) oraz wcierałam aktywny żel stymulujący odrastanie włosów BiovaxMED :)
 
 
Włosy z niedzieli 28 października:
 
 
Jak pewnie zauważyłyście pielęgnacja  w tym tygodniu nie była zbytnio zróżnicowana...moje włosy nie lubią takiej monotonności, ale cóż mogę poradzić...uzależniłam się od zapachu odżywki bananowej :)
 
P.S. Kilka razy wspominałam już, że jestem ciocią 3 urwisów :) W niedzielę najmłodszy z nich miał urodziny, a oto dzieło które udało nam się razem z mamą stworzyć! :) To był nasz pierwszy raz z lukrem plastycznym.
 
Pomysł i 1/4 wykonania moje, reszta mama :)
 
 
 
buziaki :*
lewinka

12 komentarzy:

  1. piękne masz te włosy :D A torcik przeuroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny...tort ;p
    Włosy też mi się podobają. Mam wrażenie, że przy końcach są grubsze (w przeciwieństwie niż u mnie). Ale i tak widać, że zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie coraz więcej osób mi mówi, że włosy zrobiły się grubsze na końcach...ale to pewnie przez to, że przez moje eksperymenty straciły na objętości i przyklapły..więc dół stał się pokaźniejszy ;p

      Usuń
  3. Slyszalam, ze szamponow Alterra nie nalezy stosowac za kazdym myciem, gdyz zawarte w nim SCS jest jeszcze gorsze od SLS .Nie mam pojecia ile w tym prawdy, mimo wszystko sama sie przestraszylam, bo nie bylam tego swiadoma. Uwazalam ten szampon za taki delikatny... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sodium Coco-Sulfate jest łagodniejszym bratem SLS i tu zaczynają się podzielone opinie..wg. jednych jest on dużo łagodniejszy i nie szkodliwy dla skóry/włosów, w analizach składników widnieje jako bezpieczny...ale wg. innych jest on tak samo szkodliwy jak SLS i nie powinno się używac kosmetyków z nim w składzie. Ja twierdzę, że umiar jest najlepszy :) W tym tygodniu używałam go namiętnie, bo ja zobaczycie w październikowym denkowcu, pokończyłam wszytskie szampony.

      Usuń
  4. fajny pomysł z tym opisywaniem pielęgnacji włosów przez tydzień ;)
    bananowa odżywka brzmi kusząco, a torcik wygląda wspaniale! bardzo kreatywna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczne włosy. Aż miło na zdjęcie popatrzeć :)


    Jeżeli masz ochotę, zapraszam na rozdanie do mnie - można wygrać suplementy, między innymi "włosowe" także :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla malucha! Śliczny torcik.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania komentarzy i dziękuje za wszystke już pozostawione ;) Wszelkie uwagi będą bardzo pomocne!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...