czwartek, 18 października 2012

waniliowo - miętowy ulubieniec

Cześć Kochane :)
 
ponieważ ostatnio napisałam >>recenzję<<, w której jak to jedna z Was napisała "zjechałam produkt po całości", to tym razem postanowiłam pokazać Wam coś, co od pierwszego posmakowania bezapelacyjnie podbiło moje serducho! <3
Tak w ramach kontrastu ;p
Tym "czymś" jest błyszczyk marki Bath&Body Works, o którym już wspominałam >>TU<<.

 
Ogólne informacje:

Preparat ten jest balsamem 3 in 1. Łączy wysoki połysk z niesamowitym nawilżeniem i długotrwałą świeżością oddechu (wanilii i mięty) dając uczucie chłodzenia. Może być noszony jako baza pod szminkę lub jako topper.
100% naturalnej wanilii i mięty
Nie testowany na zwierzętach.
 
Opakowanie:
Zakręcana tubka z miękkiego plastiku. Końcówka służąca do rozprowadzania produktu zrobiona jest z twardego, wyprofilowanego plastiku.
Całość bardzo mi się podoba, szczególnie prostota szaty graficznej :) Jedyne co bym zmieniła to "dziubek" np na pędzelek...
 
 
Opakowanie trzeba "wyczuć" ponieważ nawet delikatne naciśnięcie powoduje wypływ produktu (patrz zdjęcia niżej).




Słodki, waniliowy z nutką mięty :) 100% trafienie w mój gust!
 
Smak:
Tak, tak ten błyszczyk ma smak :)
Jeżeli chodzi o smak, to jest on odwrotny do zapachu, czyli mięta z delikatną nutką wanilii :)
Co ciekawe, moja mama - uważająca się za osobę nie lubiącą zapachu wanilii - pokochała ten błyszczyk! ;)
 
Konsystencja:
Średnio gęsta, przezroczysta, typowa dla błyszczyków - nic nadzwyczajnego.
 
Właściwości:
Produkt faktycznie nawilżył moje usta, sprawił, że stały się gładkie i sprężyste :) Bardzo ładnie nabłyszcza - używam go samodzielnie, bez nakładania pod, czy na kolor.
Uczucie chłodzenia jest - a to bardzo lubię :) Co prawda usta nie mrowią, tak fajnie jak przy carmex'ie ale B&BW daje radę :)
 
Póki co jest to mój ustowy ulubieniec ;p
 

 
 
Cena:
25zł
teraz w promocji 16zł (podobno do końca miesiąca)
na stronie 7.50$
 
Dostępność:
W Polsce póki co tylko w Warszawie:
  • Złote Tarasy
  • Galeria Mokotów
Możliwy zakup na ich stronie internetowej www.bathandbodyworks.com


Ocena:

5/5

Perfect!

Czy go kupię?
Powiem tak...już kupiłam 2 sztuki :))
 
Znacie ten produkt? Miałyście okazję używac czegoś z B&BW? Ciekawa jestem co jeszcze warto zakupić z tej firmy? Ja mam jeszcze balsam, krem i 3 mgiełki do ciała (wszystko w innych zapachach...bo mają przecudowne!)
 
buziaki :*
lewinka


9 komentarzy:

  1. Fajny, szkoda że nie lubię jak mi się coś klei na ustach, a jak włosy rozpuszczone to przy lekkim wiaterku wszystkie są przyklejone do błyszczyku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety..dlatego do tej pory zawężałam makijaż ust do pomadki Nivea i tyle, teraz to się zmieniło. Błyszczyk trochę utrudnia życie w wietrzny dzień..ale zawsze można związac włosy...przy okazji nie będą takie splątane od wiatru.

      Usuń
  2. błyszczyk ciekawy, ale usta to T masz cudowne, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) ale już nie długo (na 80%) zakładam aparacik...więc będą zdjęcia bez ząbków.

      Usuń
  3. Zostałaś otagowana: http://ciasteczkowy.blogspot.com/2012/10/tag-moje-wosy-w-piguce.html :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne usta! Im to nawet błyszczyk nie potrzebny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Kate :) ale błyszczyk super :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do pisania komentarzy i dziękuje za wszystke już pozostawione ;) Wszelkie uwagi będą bardzo pomocne!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...